Snöfrid - Demo

Post Reply
admin
Site Admin
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Snöfrid - Demo

Post by admin » Sun May 05, 2019 9:24 pm

Snöfrid - Demo

Snoefrid - Demo.jpg

01) För evigt i mitt blod
02) Okänt land
03) Genom snö och is
04) Nordiskt stål
05) Blodröd fana

01) För evigt i mitt blod

Höstmörkret faller över landet. Mörka skuggor dansar på din grav. Du stolta gamla Moder Svea. I mitt Sverige väntar åter nya slag.

Du gamla och du fria har tystnat. Den ärorika sången för den gula och den blå. Du snöbeklädda hjärta här i norden. Din trohet skall jag svära med mitt blod.

(Ref) Moder Svea... Landet som är vårt. Moder Svea... Kampen för den gula och den blå. Moder Svea... Du vackra land på jord. Moder Svea... Dina kronor, för evigt i mitt blod.

Din fana högt med stolthet skall jag värna. För fosterlandet Sverige och mitt svenska folk. Skölden som jag bär den är graverad. Som ett arv i det renaste guld.

02) Okänt land

Likt ett gift från svunnen stad, beblandar sig i okänt land. En vidrig rel***** en vidrig pest. Men kvinna ska och kvinna kan, trotts terrorismens bomber här i väst. Försvara sitt hus ifrån *****

(Ref) Hey Ho... Hey Ho... Enade vi står.... En Valkyria faller aldrig och tar mark. Hey Ho... Hey Ho... Enade vi står. En Valkyria hämtar endast dom som skall. Till Valhall...

Likt Hyenor vid ett bål, skall munnar mättas av ett terrordåd. Vi ser Europa stå i brand. En kan lätt bli två, stiftat bortom mänsklighetens makt. Där gator färgas utav blod.

Tusen år som får, nej hellre en dag som varg. Valkyrior som tar kamp, blodet färgar era händer. I stormen är det kallt, men ingen nåd där vi drar fram. För Europa höjer vi vår röst.

03) Genom snö och is

Under jorden väntar Hel, från himlen faller sten för sten. Ur den mörka avgrund, brinner eldars sken. (Brygga) Råder över helgad mark, vid Bifrost ände vaktar han. I hornet blåser Heimdal nu till strid.

(Ref) Framåt, gå fram genom snö och is. Efter Ragnarök väntar en ny tid. Framåt, gå fram genom snö och is. Efter Ragnarök väntar en ny tid.

En bister vinter lång och kall, fryser allt som skog och mark. Mörka moln förmörkar solens sken. (Brygga) Han svingar Mjölner med sin hand, åtta hovar spränger fram. Men gudar faller ner i evig tid.

04) Nordiskt stål

Ser ett fält av döda män, som fick möta nordiskt stål. En seger för vår ätt, för Sverige det är vårt. Ett enat folk, med tre kronor som vår spets.

(Ref) För fosterland och konung, för Sverige i vår tid. Stolta svenskar, vi blir fler och fler. För fosterland och konung, för Sverige i vår tid. Vi är ett kämpade folk.

Ser ett fält av döda män, av annan rel***** Som friheten sig tog, att föra krig mot vår nation. Men stolta svenskar, stod som karoliner. (Brygga) Över svenska berg och dalar. Över sjöar skog och äng. Är det jag som för vår talan. Jag är svensk. Jag vaktar Sveas gränser. Med mitt liv och med mitt blod. Jag är stolt för att vara svensk.

05) Blodröd fana

Den blodröda fana, vi känner i öst. Blotta sitt lönnmakar band. Svenskarnas frihet, i bojor blev stött. Åh gud bevara vårt land.

(Ref) Till kamp löd orden, för svenskarnas rätt. Till kamp, för frihet och bröd. Den röda Draken, såg svensken som död. Ty segerdagen var här.

Ett hungrade folk, från bojor sig bröt. Nu landet skulle bli fritt. Den vässade dolken, för Sverige var smidd. Och Drakens ögon sig slöt.

I led efter led, mot förtryckare hand. Ställde sig svensken till strid. Kommunisten fick tigga, och be för sitt liv. Ty Sverige är svenskarnas land.
Post Reply